I. ACTIVITĂȚI PEDAGOGICE ȘI DE SPRIJIN
I.1. Lecții de pregătire suplimentară/remedială la disciplinele pentru susținerea examenului de Bacalaureat
Obiectivele specifice vizate:
OS1.Implicarea a 30% din elevi în activități educaționale de pregătire pentru examenele finale și de sprijin (coaching/consiliere), pe parcursul proiectului, în vederea îmbunătățirii ratei de promovabilitate a examenului de bacalaureat a elevilor liceului în medie cu min. 2% pe an școlar (minim 6-8% pe parcursul celor 4 ani.)
OS2 Dezvoltarea abilității de comunicare, a aptitudinilor si competentelor antreprenoriale gestionarea reacțiilor socio-emoționale, dezvoltarea personalității din punct de vedere profesional și identificarea factorilor motivaționali în alegerea profesiei pentru minim 30 % elevi în activități de coaching/consiliere desfășurate în parteneriat de către profesorii - elevii - părinții, pe parcursul a 4 ani.
OS3. Creșterea atractivității față de școală prin participarea unui număr de
minim 15% elevi anual la activități extracurriculare în vederea dezvoltării
competențelor noncognitive, într-un mediu nonformal, pe parcursul proiectului.
Lecții de pregătire suplimentară/remedială 2022-2023
Lecții de pregătire suplimentară/remedială 2021-2022
Lecții de pregătire suplimentară/remedială online2020-2021
Lecții de pregătire suplimentară/remedială2019-2020
Lecții de pregătire suplimentară/remedială
2018-2019
Diurnă pentru elevi2019-2020
Diurnă pentru elevi
2018-2019
I.2. Activități de consiliere/coaching desfășurate în parteneriat de către profesori - elevi - părinți în vederea dezvoltării abilității de comunicare, aptitudinilor și competențelor antreprenoriale gestionarea reacțiilor socio-emoționale, dezvoltarea personalității din punct de vedere profesional și identificarea factorilor motivaționali în alegerea profesiei
Obiectivele specifice vizate:
OS1. Implicarea a 30% din elevi în activități educaționale de pregătire pentru examenele finale și de sprijin (coaching/consiliere), pe parcursul proiectului, în vederea îmbunătățirii ratei de promovabilitate a examenului de bacalaureat a elevilor liceului în medie cu min 2% pe an școlar (minim 6-8% pe parcursul celor 4 ani).
OS2.Dezvoltarea abilității de comunicare, a aptitudinilor si competentelor antreprenoriale gestionarea reacțiilor socio-emoționale, dezvoltarea personalității din punct de vedere profesional și identificarea factorilor motivaționali în alegerea profesiei pentru minim 30 % elevi în activități de coaching/consiliere desfășurate în parteneriat de către profesorii - elevii - părinții, pe parcursul a 4 ani.
Aceste activități sunt pe parcursul celor 4 ani ai proiectului pe temele: Autocunoaștere și dezvoltare personală; Gestionarea emoțiilor; Personalitate și profesie; Factori motivaționali în alegerea profesiei pentru a crește motivația acestora pentru învățare și a realiza o colaborare mai bună între elevi și profesorii școlii. Dacă aceste activități nu sunt atractive elevii nu participă în mod voluntar la activitățile remediale și de sprijin, stima lor de sine nefiind dezvoltată la un nivel la care să valorizeze învățarea. Tema ,,Autocunoastere si dezvoltare personal" are ca grup țintă elevi de clasa a IX-a. Activitatea are ca obiectiv dezvoltarea abilității de comunicare, gestionarea reacțiilor socio-emoționale, creșterii stimei de sine, a motivării elevilor pentru a participa la diferite activități ale proiectului, atât la cele extrașcolare cât și la activitățile remediale și de pregătire suplimentară în vederea creșterii ratei de absolvire și a promovabilității la BAC. Tema ,,Gestionarea emoțiilor" are ca grup țintă elevi de la clasa a X-a. Activitatea are ca obiectiv dezvoltarea abilității de comunicare, gestionarea reacțiilor socio-emoționale.